Sreda, 18. 9. 2024

Zjutraj sta Aljoša in Gašper šla po kruh. Ko sta prišla nazaj, smo ga uporabili z umešanimi jajci in poliko za dober zajtrk. Potem sta kuharja pomila posodo, ostali pa smo šli narisat našo zastavo. Zastava nam je bila zelo všeč. Nato smo imeli priložnost, da smo se peljali z gliserjem. Glisirali smo 30- 45 vozlov na uro. Čeprav smo čakali zelo dolgo, je bilo zelo adrenalinsko. Za kosilo sta kuharja pripravila (pogrela) čufte in skuhala pire krompir. Po kosilu smo šli tečt, malo lovit ribe in kasneje še na plažo se osvežit v vodo. Zvečer je bila prireditev ob 30 letnici mirnega morja, katera se je kasneje spremenila v disko, kjer smo uživali, se družili in osvajali punce.

Urban in Gašper

Torek, 17. 9. 2024

Zjutraj smo se zbudili ob 7:00 v Starem gradu na Hvaru. Nato sta nam kuharja Marc in Gašper pripravila odličen zajtrk. Po zajtrku smo se pripravili na dolgo jadranje proti Marini Kaštela pri Splitu.

Med dolgim ter pestrim jadranjem nas je presenetil močan veter, ob katerem smo lahko razprli jadra. Vsi smo se posedli na eno stran jadrnice, da se ne bi prevrnili, ob tem nas je veliko krat poškropila voda.

Po pet urnem jadranju smo končno prispeli na našo destinacijo. Pred pristankom smo se vsi postavili na svoje pozicije ter pripravili vrvi za privez. Nato sta naša kuharja s pomočjo Nataše skuhala odlično džuveč rižoto, katero smo z veseljem pojedli. Po kosilu smo še pojedli zaslužen sladoled.

Po kosilu smo naredili en krog po marini in si ogledali vse udeležene jadrnice na Mirnem morju. Skipper Danilo nas je poklical na jadrnico, da smo izpolnili list o znanju jadranja ter življenja na jadrnici.

Zvečer smo se udeležili skupnega piknika na plaži, kjer so nas postregli z odličnimi hamburgerji. Nato smo odšli na še en sprehod.

Po koncu sprehoda smo zavili v kopalnice ter se pripravili na spanje. Še preden smo legli, nas je zagrabila huda lakota. “Potolažili” smo jo s kruhom, nutelo, pašteto pa še kakšno polcentimetrsko rezino “polike”. Po “pojedini” smo ugotovili, da so nekaterim majico kar naenkrat postale pretesne.

Amadej in Tim

Ponedeljek, 16. 9. 2024

Danes smo se zbudili ob sedmih zjutraj. Seznanili smo se z našimi nalogami za ta dan. Zajtrk sva pripravila Aljoša in Marc. Po zajtrku smo se uredili za jadranje. Ob devetih smo krenili iz marine, proti Staremu gradu na Hvaru. Do bližnjega zaliva smo se vozili dobre tri ure in pol. Tam smo se zasidrali in se nekaj časa tudi kopali. Večino časa smo skakali v vodo. Potem pa sva pripravila kosilo. Za kosilo smo imeli špagete z bolonjsko omako. Oprala sva posodo in že smo krenili proti Staremu gradu. Čez dobre pol ure smo pristali. Malo smo izpopolnili našo predstavitev, potem pa se malo pogovarjali na krovu. Kasneje je sledila predstavitev posadk jadrnic, mi smo imeli tudi našo, ki je izpadla precej bolje kot pričakovano. Sploh ni bilo tako hudo. Po končanih predstavitvah je naprej sledil krst za vse, ki smo prvič na jadranju. Po koncu programa so nas pogostili s palačinkami. Odšli smo nazaj na barko, kjer smo se tudi fotografirali. Dan smo zaključili s sprehodom po mestu, kjer bi lahko kaj kupili, vendar nismo. Bil je lep sončen dan in postorili smo kar veliko.

Aljoša in Marc

Nedelja, 15. 9. 2024

Prvi cel dan na Mirnem morju smo začeli zaspano in polni veselja. Zjutraj smo se zbudili še dokaj hitro. Presenetil nas je tudi orkanski severni veter – Burja. Gašper in Urban sta se prva zbudila, medtem ko sta čakala na vse ostale, sta se prijetno pogovarjala z skiperjem Danilom. Nato sta zbudila še vse ostale. Urban in Aljoša sta začela pripravljati zajtrk, Gašper je odnesel smeti, Mark je pripravil mizo, Tim je šel napolnit tank z vodo, Amadej pa mu je pomagal.

Po zajtrku se je začela prava zabava … RIBILOV. Ulovili smo veliko rib, obdržali za kosilo pa smo jih samo 8. Gašper je ulovil največjo in ulovil jih je tudi največ. Začelo je pihati zelo močno, zato smo nehali lovit ribe in smo odšli jih pripravljati za kosilo. Danilo je zunaj pekel ribe v pica ponvi, znotraj pa sta kuharja s pomočjo Nataše naredila solato. Po kosilu smo za sladico imeli marmorni kolač.

Kasneje smo se učili vezati vozle (osmico, pašnjak, vrzni vozel,…) in metati vrv na pomol. Nato so sledile delavnice in tekmovanja v vezanja vrvi. Zmagal je Aljoša, saj vsi ostali niso znali skoraj nič. Vrnili smo se iz tekmovanj in začeli pripravljati večerjo. Aljoša in Gašper sta olupila krompir in pripravila restan krompir pod mentorstvom Nataše, Urban in Tim sta s pripravila puranje zrezke. Vsi smo malo polenarili in kasneje odšli loviti ribe. Dobili smo jih manj kot zjutraj. Ura je bila pozna zato smo se stuširali in odšli spat.

Gašper in Urban

Sobota, 14. 9. 2024

Zjutraj smo se najprej dobili pred šolo, kjer smo naložili vso hrano ter prtljago in se odpravili pred OŠ Gustava Šiliha in počakali na prihod avtobusa. Ko je avtobus prišel, smo vanj naložili prtljago, se na kratko poslovili od staršev in se zagrebli za najboljše sedeže na avtobusu. Pričeli smo z vožnjo do naše destinacije Marine Kaštele. Pot je bila dolga vendar je zaradi dobre družbe hitro minila. Med potjo smo imeli dva postanka za hrano ter pijačo. Ljubljanski župan Janković nam je priskrbel Lunch paketke s sendvičem, vodo, banano ter frutabelo. Ob prihodu na naš cilj smo izpraznili avtobus ter pričeli z vojno za voziček katerega smo si zelo težko izborili. V dveh vožnjah smo uspeli vkrcat vso prtljago na našo jadrnico. Prvi vtis je bi pozitiven, vendar smo sčasoma ugotovili, da so prostori kar majhni za katere ima skiper drugačno mnenje. Nato smo imeli kratek pogovor o pravilih na jadrnici. Zvečer smo s pomočjo učiteljice Nataše skuhali večerjo, po večerji sta kuharja Tim ter Urban pomila posodo, nato smo se odpravili na kratek sprehod po marini.